שליחויות לחברות הייטק

שירותי שליחויות לחברות הייטק

שליחויות לחברות הייטק

חברתנו מספקת שירותי שליחויות לחברות הי טק תוך דגש על שירות מהיר, מקצועי ואמין. אנו מספקים את שירותינו בפריסה ארצית ולכל אורך שעות היממה.

חברות הי טק רבות מתפארות במוצריהן החדשניים, בכוח האדם האיכותי ובקווי הייצור המתקדמים אותם הם מנהלים אך בחינה מהירה מגלה שלמרות כל אלו קיים עוד גורם מכריע נוסף והוא שילוח מוצרי החברה ללקוחותיה בזמן.

המציאות העסקית של זמננו לא מותירה מקום לפשרות ומוצר שהוזמן על ידי לקוח או חברה חייב להיות מסופק במועד שנקבע עבורו, חברות שנכשלות בכך לא ישרדו. בפני חברות הי טק ניצבות שתי אפשרויות, הראשונה היא להחזיק בבעלותן צי כלי רכב ושליחים והשנייה היא לשכור את שירותיה של חברה חיצונית המספקת שירותי שילוח.

האפשרות הראשונה מחייבת רכישה ותחזוקה של כלי רכב, העסקה ישירה של שליחים והקמת מערך לוגיסטי שיתמוך בשירותי השילוח בעוד שהאפשרות השנייה אינה דורשת מאומה מהחברה פרט לתשלום בגין שירותי השילוח. אתם מוזמנים לעשות את החישוב איזו אפשרות היא כדאית יותר.

פתרונות שילוח מתקדמים

חברתנו מספקת פתרונות שילוח מתקדמים לחברות הי טק, אנו מספקים שירותי שילוח של כל פריט או מוצר ומתחייבים לעמידה בלוחות הזמנים להם התחייבה החברה.

בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מכל מגזרי התעשייה וכן לקוחות פרטיים רבים הנהנים "משקט תעשייתי" בכל הנוגע לשירותי השילוח אותם הם מספקים ללקוחותיהם.

הפרטים נשלחו בהצלחה

תודה רבה

נחזור אליכם בהקדם=)

שתפו את החברים