שליחויות במרכז הארץ

שליחויות במרכז הארץ

שליחויות במרכז הארץ / שליחויות בתל אביב

שירותי שליחויות

שירותי שילוח הם המרכיב המרכזי בכל עסק, שירותים אלו מתחלקים לשני סוגים: שירותי שילוח פנימיים שמטרתם העברת ציוד, מידע או מוצרים בתוך סניפי החברה ושירותי שילוח חיצוניים שמטרתם לספק ללקוחות את המוצר אותו משווק העסק. בין אם מדובר בשירותי שילוח פנימיים או חיצוניים על בעל העסק להחליט האם להקים מערך שינוע ושילוח פנימי בחברה או לשכור את שירותיה של חברה חיצונית המתמחה בשירות זה.

חברת "חפוז" היא הכתובת עבור כל בעלי העסקים המעוניינים לספק ללקוחותיהם שירות שליחויות מקצועי ומהיר ובא בעת לחסוך בעלויות התפעול, תחזוקת הרכבים והעסקת השליחים, אנו נבטיח שהמשלוח שלכם ייצא בזמן ויגיע ליעדו בדיוק במועד לו התחייבתם.

כל סוגי המוצרים

שירותינו כוללים העברת כל סוגי המוצרים כולל מוצרים שבירים, שילוח ניירת כולל ניירת משפטית וניירת מסווגת וכל פריט נוסף הנדרש לשינוע. אנו מספקים את שירותינו בפריסה ארצית בדגש על אזור המרכז ואזור תל אביב בפרט.

אנו מפעילים מוקד לוגיסטי האחראי על ניתוב המשלוחים השונים והגעתם בזמן ליעד, בתכנון העבודה נלקחים בחשבון פרמטרים כגון: העומסים בכבישים, גודל המשלוח וכד'. אנו שמים דגש על שביעות רצון הלקוחות ומתחייבים למתן שירות אמין ומקצועי.

הפרטים נשלחו בהצלחה

תודה רבה

נחזור אליכם בהקדם=)

שירותי שליחויות

שתפו את החברים